15 Ekim 2023 Pazar

The Lord Of The Rings

 <script async src="https://pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js?client=ca-pub-4847011426389780"

     crossorigin="anonymous"></script>  


Kılıç, kılıcı bıraktı, kalem olmaya başladı bir müddet sonra,
Seni sana sensiz gösterirler sırrını yıllar sonra teyit edebilirse eğer,
Kalemin de ucunu kırar, yolculuk başlar ki buna zamanda yolculuk derler,
Sanmayın ki perde ardından görür, gider bedeniyle beraber...
Şu an başında onu kontrol eden kimseler var ortalık karışık biraz dünyada,
Çok da önemli bir kimse değil, sıradan biri herkes gibi gayet aslında,
Hor görmeyin onu, sanmayın ki cesaretsiz kimsedir,
Bu yollarda en küçük bir adım bile başlı başına cesarettir...
Bazı önemli olayları önceden haber veriyor size bilhassa ülkemizdeki,
Ona da Allah ve dostları yazdırıyor güzel bir ilhamla her zaman olduğu gibi,
Ne yer, ne içer, ne yapar diye merak ederseniz eğer,
Eskiden dolaşırdı çok dertlerinden dolayı,
Şimdilerde uyuyor, uyanıyor, okuyor, yazıyor, ders çalışıyor, bakıyor keyfine...
Keyif eşşekte olur deseler de aslan mı eşşek mi Tanrı daha iyi bilir...


Ey dostlarım, bu bizim masalımız ben tek değilim,
Ama tek başıma gidiyorum Frodo Baggins gibi,
Samwise olmasaydı Frodo'nun yanında ve tüm 9 yoldaşlar,
Kazanmak imkansız olurdu Tolkien'in yazdığı gibi



Rolümün ne olduğunu bilmiyorum bu masalda,

Oyuncuları da tanımıyorum ama Rab tanıyor her birini,

Aslından sayı 9'dan çok daha fazla, sadece kitapta öyle yazılmış,

Teşbihte hata olmaz derler seviyorum her birinizi


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....