14 Ekim 2023 Cumartesi

Hüdavendigar'ın Bir Şiiri

 <script async src="https://pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js?client=ca-pub-4847011426389780"

     crossorigin="anonymous"></script>  


A Ay, sevgilimin üstüne doğ, ısıt onu da de ki: Seviyorum seni. 

A yel, saçlarına es de güzelim de, seviyorum seni. 

Burdan da olsan, ordan da olsan; gelsen de, gelmesen de tamamıyla şekersin, tamamıyla helva; hem de ne helva. Seviyorum seni. 

Kınanmayı duymam, isteyişte aczim yok; aşk oyuncak değil; gerçekten de gel; seviyorum seni. 

Toprağa soksalar beni, gene gönlümü sana bağışlamışım, gene sevgilim sensiıı; gökyüzüne ağdırsalar beni, seviyorum seni. 

Keşişler gibi dağ başına çıksam senin aşkını ararım; denizin dibine dalsam gene o denizde seviyorum seni.

 Yüzünün ışığından a Ay yüzlüm, senin ihsanlarından a padişahım, zindan, ova kesildi bana, o ovada da seviyorum seni. 

Mademki onu görüp sarhoş olmuşum, iki elimi de utançtan yuyayım; yolunu tutayım da diyeyim: Seviyorum seni. 

Aydın, güzel bir gönül huzuru dilber, benimle savaşıp duruyor; a gözyaşı, ona doğru ak da gel de, seviyorum seni. 

Her can, ayağını öpmek için seni arıyor; kimsenin haddi yok ki buraya gel desin; seviyorum seni.

 Bana duyar da kızar, geç gelirsen kimsesiz, yapayalnız kalırım; seviyorum seni. 

Gül a bağ, a gül bahçesi; gül a selvi. a süsen, bize, seviyorum seni de de düşman kör olsun. 

 Eski adetine uy da gel, yanıma otur o tatlı dudaklarını oynat. Mevlânâ de, seviyorum seni. 

Hiçbir şeycikler bilmiyorum ben, sensin bilen, geri kalanını, sen söyle a sevgili; söyleyince anlatıyorum seni, susunca da seviyorum seni.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....