22 Ekim 2023 Pazar

Her Şey Olacağına Varır

 <script async src="https://pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js?client=ca-pub-4847011426389780"

     crossorigin="anonymous"></script>  

 

Merhaba dostlarım,

Hafta sonu yeğenimin doğum günündeydik. İnsanlara karıştım orada. Vesvese de gelse sanrı da gelse kaçmadım ve ortamda bulundum. Bu sanrı ve vesveseler kafada oluyor. Onları anlayabilmek için Mevlana gibi biri olmak lazım herhalde... Öyle kimseler de pek kalmadı şu dünyada... O yüzden her iyi insan veya aydın insan veya dindar insanı evliya sanmamak gerek. Evliyalar dahi evliya olduklarını bilmeyebilirlermiş... Ve de hepsi de derece derece, büyük sırlara da çok küçük bir azınlık ulaşabilir. 

Pozitif bilim bakış açısıyla bakıp derinlerde kesinlikle kaybolmamalıyız...

Onun haricinde, dış dünyadaki savaşlar da bizi çok etkilememeli. İnsanız etkileniyoruz elbette ancak bu bizi savurmamalı, ne yazdığımız yazılar, ne söylediğimiz sözler ne de insanlardan aldığımız tepkiler aşırı önemli olmadı hiçbir zaman...


Kendi işimize bakalım,

Oyun yapımında akalım,

Derslerin de ucunu kaçırmayalım,

Her şey olacağına varır...


Eğer oyunumuzu biraz daha düzenli yapsak inanıyorum ki bitirmeye bir adım daha yaklaşacağız. Ve de çok zevkli bir iş. Ancak öncelikler değişiyor. İnsan bir dönemde 8 ders birden alınca, diğer bölümde de 4 ders, oldu mu sana 12?..

Plan yapmaktan da vazgeçelim çünkü neredeyse hiçbirine uymuyoruz. O planlar bizi baskı altına sokuyor. Halbuki biz başlı başına özgür ruhluyuz...

İsterse 7 düvelin evliyası gelsin, kaçmayalım hiçbirinden... 😊




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....