3 Ekim 2023 Salı

Günlük Rutinler ve Manchester Galibiyeti

<script async src="https://pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js?client=ca-pub-4847011426389780"

     crossorigin="anonymous"></script>  

Merhabalar,

Bu sabah da 6.25 gibi uyandık.

Önce sabah virdini yaptık. Her zaman yapamıyoruz. Böyle keyifli olur ve aklımıza gelirse...

Kerahet vakti geçince namazları kıldık. Sonra bugünkü derslerden olan Bilgisayar Ağları dersine 1,5 saat kadar hazırlandık. Bir 15 dakika kadar da Programlama Dilleri dersine şöyle bir göz attık.

Kahvemizi de içtik ve çayımızı kahvaltımızı da yaptık. Biraz televizyona, haberlere baktık. 11.00 gibi uykumuz geldi. Yattık uyuduk ve iki saat sonra uyanmamıza rağmen yataktan kalkmamız 2.00'ye geliyordu.

Şimdi de tekrar kahvemizi yaptık ve balkonda güzel havanın keyfini çıkarıyor ve blog yazımızı yazıyoruz. Saat şu anda 14.44. Bizimkiler de pazar alışverişinden geldiler.

Hayat güzel dostlar, şimdi bu yazıdan sonra biraz kitap okuruz... Babamla balkonda sohbet ederiz...

Namazlara gayret de önemli, yarım kalan kitapları ve işleri elden geldiğince tamamlamak da...

Mutluyuz ve depresif moddan çıktık gibi...

Aman Yarabbi, bize uğramasın depresiflik...

Kendinize çok iyi bakın...

:)

Güncellenen Edit:

Şimdi biraz Her Yönüyle C# 10 kitabına devam edelim. En son fast read yapıp 92'ye gelmişiz. Yavaş yavaş sıkılmadan devam edelim...

C#'ta sayfa 100'e, Java'da sayfa 31'den 37'ye gelmişiz. Bir de güzel olanı şu ki ibadetleri yetiştirebildik. Çok mutluyuz, şimdi Dünya ilmini öğrenmeye devam....

Java Yeni Başlayanlar İçin kitabında 51. sayfaya geldik. 3. Üniteye kadar. Paket (Package) Kavramı yani...

Şimdi 2-3 şarkı ile kafayı resetleyelim, sonra Java veya C# çalışmaya devam... :)

Java'da sayfa 63'e (Referans Tipler) kadar geldik.

C#'ta 105'e ve Albert Einstein Benim Sözlerimle Dünya kitabında da 182'den 188'e geldik.

Akşam yemeğini de yedik ve ibadetimizi de yaptık. 

Şükürler olsun Mevla'ya...

:)

Ataol Behramoğlu'ndan Yaşadıklarımdan Öğrendiğim Bir Şey Var isimli şiir kitabına devam ettim.

103. sayfadan 122. sayfaya kadar geldim. Çok güzel şiirler yazmış Ataol Ağabey, bana kankam imzalı bir başka kitabını da hediye etti.

Şairler nahif insanlardır.

Hiçbiri içeri girmemeli bana kalırsa...

Güzel şiirler yazan bir şairi okurken insanın içini hep bir mutluluk kaplar,

Umut kaplar...

Yaptıkları özel bir şeydir,

Ama herkes değerlerini bilmez maalesef...

Şimdi de kütüphaneme yıllar önce aldığım ancak sağlık problemlerimden ötürü (tasavvufi ya da dini yazılar okumak, bana biraz dokunuyordu psikolojik rahatsızlığımdan dolayı) biraz okuyup bıraktığım şu Necip Fazıl kitabı gözüme çarptı. İsmi "O ve Ben". 

Hangi dünya görüşünden olursa olsun, şairlerimiz kıymetlidir ve hayata farklı pencerelerden de bakabilmek için onları anlamak da önemlidir...

Şimdi okuma zamanı... :)

23. Sayfaya kadar geldim, üslubu güzel, okutuyor fakat hafif de bir kendini beğenmişlik hissetmedim değil...

Kimin ne olduğunu Cenab-ı Hak bilir, kimseyi kendinden üstün görme, kimseyi kendinden alçak da görme... İnsanlara daima eşit mesafeden bak diyordu, yani kimseye tepeden bakma. Bana bunu Şems öğretti... :)

Her insan bir kitap gibidir aslında, hepsinin iyi yanları da vardır olumsuz yanları da. Okumasını bilenler için her insan bir kitaptır. Kimisini tanıyarak anlarsın, kimisini okuyarak, kimisini de keşfederek belki de...

Yalnız peygamberler en önde gelen zümredir. Onların yükü ağırdır. Mevla'nın habibleridirler...

Ben de mutluyum ve sıradan bir kulum... :)


Kitaplara ve bloğa daldık, dersi unuttuk... 

Neyse, sallıyoruz dersi ilk defa bu dönem

Yarın  dinleyelim dersleri tekrarından kaçırmamış gibi

Ve bıraktığımız yerden devam edelim hemen

Nasipse...


Cimbom kazandı Manchester United deplasmanında...

İlk yarının sonundan itibaren izledim.

2-3

Bravo aslanlar... :)



Bugün güzel bir gün geçti. İbadetleri yaptık, ders çalıştık. Cimbom kazandı. Sadece derslere girmedik. İlk dersi kaçırınca ikincisine de girmedik ama sisteme yüklenince izleyeceğiz inşallah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....