24 Ekim 2023 Salı

Keyifli Bir Akşam

 <script async src="https://pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js?client=ca-pub-4847011426389780"

     crossorigin="anonymous"></script>  

Galatasaray fena oynamadı bu akşam. 1-1 olunca maç epey morallendik ancak takım ikinci yarı biraz uyudu. Bayern de cezayı çabuk kesti 1-3 kaybettik. İyi takım gerçekten Bayern ama bizim hala şansımız var ikincilik için. O da olmazsa üçüncülük ve Uefa yolu var... :)

Bir bira açtık, almış dayım biraları kaybettiği iddiadan ötürü. Bizimkiler rakı içip neşeleniyor ben de bir bira ile eşlik ediyorum onlara... Alkolün günahı ayrı, ibadetin sevabı ayrı birbirine karıştırmamalı...

Keyifliyiz gene bu akşam Rabb'e şükürler olsun...

Şimdi ben bilgisayardan exxen açıp grubun diğer maçını izlemek istiyorum...

Evet açtım exxeni, dersleri salladık gene biraz ama inanıyorum ki toparlayacağız.

Bu okulun zorluk seviyesi çok yüksek değil, o yüzden biraz rahatız, ancak Boğaziçi epey zordu bizim için... Süper zekaların okulu orası, ayrıca çalışkan olmak da gerekir, belki bir gün geri döneriz Tanrı bilir... :)

Aşağıda şu güzel marşı paylaşıyorum özlemişim... :)


Manchester-Kopenhag maçı pek zevkli değil, izlemekten vazgeçiyorum...

Bir biranın üzerine biraz sayısal tasarım çalışmak iyi gelir. Son 1,5 dersi izlemeliyim. Dünkü dersin yarısında ayrılmak zorunda kaldım, uyku bastırdı...Dünkü ders + öncekinin yarısı 

8 tane ders var başkan, nasıl baş edeceksin? Harekete geç... :)

Evet son 1,5 dersi de izledik sayısal tasarımdan sadece içerikten de yakalamalıyız ama o iş ekstra olur.

Sınavdan önce içerikten de yakalasak yeterli... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....