7 Ekim 2023 Cumartesi

Günaydınlar Kahvemizi Yapalım & Gripli Halimizle %23 Başarı Hedefte :))

<script async src="https://pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js?client=ca-pub-4847011426389780"

     crossorigin="anonymous"></script> 

 Günaydınlar olsun,

Bugün uyanış 5.20'ye doğru. Rüyamda bir hackerla tanışıyordum. Güvenilmez bir görüntüsü vardı. Okey oynuyorduk arkadaşlarla...O da karşımda taş çalıyordu. Bir insanın yetenekleri değildir onu değerli yapan... Yetenekler Tanrı vergisidir.

Vefası, sözünde durması, Hakk'la olan münasebetidir O'nu değerli yapan... Peygamberler boş yere gelmedi. İnsanları uyardılar. Kimisi onları  dinledi. Kimisi de helak oldu...

Siber güvenlik dünyasına girersem, sadece kendimi ve yakınlarımı korumayı öğrenmek için girerim. Arka kapılardan insanların hayatlarını karartmak için değil. Benim de bilgisayarıma hackerlar sızdı, Boğaziçi'ndeyken.. Edepsiz edepsiz konuşmalar yaptı... Çeşitli dertlere sebep oldu. Biz de kılıcı kaldırdık Tanrı rahmetiyle. 

Şimdi de sızıntı oluyor ama artık dert etmiyorum...

İnsanlardan kimisi çok çalışkandır ama adam değildir, kimisi de çok tembeldir ama evliyalar zümresindendir...

Hackerların kimisi de interneti daha güvenli bir yer yapmak için çabalar. Kötü adamların zararlarını önler...

Dava insanlık davası dediğimiz gibi, anlayabilene ne mutlu... :)


İsterse dünyanın en zeki, çalışkan ve yetenekli adamı kötülerden olsa, en büyük evliyası da tembellerden olsa, gene de kötüler kazanamaz... :)

Evet bugünkü hedefler; namazları ve virdi tekrar yakalamak ve dünden kalan iki ders ile Büyük Mühendisler Kitabı'nda 53'ten (dün 81'di hedef) 107'ye kadar gelmek ve gene dünden kalan Java kitabında da hedefi biraz daha geliştirip 129'dan 213'e yani Nesneye Yönelik Programlama'ya kadar gelmek..

Ağırlıklar; namazlar ve vird %25, iki ders %25, büyük mühendisler kitabı %20, Java kitabı %30...

Sabah aldığım ilaçlar beynimi çok uyuşturdu. Bu ilaçlardan kurtulmalıyım gibi. Ders çalışamıyorum bunları alınca... 15 dakika ders izledim ve sadece 6 sayfa okuyabildim... Biraz etkileri azalsın da gene hedeflerde akalım... İbadetlerden dahi geri bıraktırıyor... :)

Aldığım ilaçlar da 50'şer mgdı sadece. Şu yardımcı ilaçları azaltıp bırakmalıyım, bana faydadan çok zararı var. Antidepresan takıntı için, antipsikotik de mani, huzursuzluk ya da psikozu önlemek için... Uzun zamandır hiçbir şeyden şikayetçi değilim ilaçlardan başka... Antidepresana gerek yok, zaten mutluyum. Ama doktor kesene kadar kullanacağım. Aslında İzmit'teki doktorlar onu yazmıyordu ama Ankara'daki profesör takıntı için 100 mg yazmıştı. Aşırı coşku yaptı, 50'ye düştük. Takıntı da herkes kadar... Antipsikotiğe ise biraz gerek var, çünkü hiç içmeyince mani ve huzursuzluk oluyor. Onu da önümüzdeki hafta 200'den 150'ye düşürmeyi deneyeceğim tekrar kendim... Eskiden Ankara'daki doktor 600 yazmıştı, şimdi 200 bile 4'e bölerek fazla geliyor... 

Hedefim aylık iğneyi 50'ye indirmek (bakın 25 demiyorum çünkü genç doktor senin rahatsızlığına göre 50'ye kadar düşer dedi ki doktorlar işi biliyor) ki doktor bana ileride olabileceğini söylemişti. Antidepresanı kesmek ve antipsikotiği de en düşük doz olan günde tek bir tane 50 mg almak o da maniyi önlemesi için...  Aslında tek iğneye düşeceksin dediler ama antipsikotik de en düşük doz takviye iyi olur günlük. :) Bana öyle geliyor ki antipsikotiği yavaş yavaş düşeceğiz, antidepresanı da onu düşerken keseceğiz ve iğneyi de belki 3 senede 100'den 75'e ve 10 sene sonra da 50'ye düşeceğiz Allah ömür verirse... O düşük dozlarda bana pek sıkıntı vermez, ve hastalığın nüksetmesini engeller... Çünkü bir kez ilaçları komple kestik ilk zamanlarda doktor kontrolünde daha beter hastalandık... :)

--------------------------------------------------------------------------------------------

Bugün biraz uyuduk epey. Babamız hasta olduğundan ondaki grip bize de geçti. Boğazımız ve beynimiz yanıyor. Hemen bir sıcak çay yaptık. Belki boğazımızı yumuşatır. Üstteki görevleri sallayacağız gibi, önce sağlık...

Bir pastil buldum evde, babam yeni almış sanırım. Onu aldım...

---------------------------------------------------------------------------------------------

Buhar makinesinin öncülerinden Richard Trevithick, havacılığın en önemli isimlerinden Sir George Cayley, lokomotifler ve demiryolu sisteminin kurulmasında önemli katkıları olan George Stephenson ve Fark Makinesi ve Analitik Makine gibi buluşlarla ilgilenen ve pek çok soyluluk ünvanını geri çeviren dahi Charles Babbage ve onu anlatırken de ismi geçen manik-depresif arkadaşı Ada Lovelace ki kendileri bilgisayar biliminin öncülerindendir, bu parlak beyinleri okudum. Sayfa 81'e geldim, sıradaki kahraman Charles Blacker Vignoles... 

Böyle parlak beyinleri okudukça, durmadan çalışasım geliyor. Mucit olacağımdan değil, belki daha bilge olacağımdan... :)

Araya güzel bir şarkı daha ekliyorum... :)


Java kitabında 141'e kadar geldik, 213 hedefine epey yol var... Bu kitap büyük mühendisler kitabı kadar hızlı akmıyor, çünkü kodlar var içinde, beyni yormak lazım anlamak için... :)

-------------------------------------------------------------------------------------------

Java Yeni Başlayanlar İçin kitabında 154'e geldik. Static Metodlardayız... Hemen öncesinde Fibonacci serisinin kodunu veren program vardı ki daha önce de karşımıza çıkmıştı biraz daha farklı olarak başka bir programlama dilinde...

Antalyaspor - Galatasaray maçı var şimdi... Kitap yanımızda dursun arada bakarız...

Haydi aslanlar deplasmanda da olsanız görelim sizi... :)

(((154-129)/(213-129))*0,3)+(((81-53)/(107-53))*0,2)+((1/6)*0,25)+(0*0,25) = 0,23

0,089+0,10+0,041 = 0,23

Gripli halimizle %23 başarı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....