1 Ekim 2023 Pazar

Paris Cafe Caz | Yumuşak Caz ve Bossa Nova Music Relax için, Çalışma #1

<script async src="https://pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js?client=ca-pub-4847011426389780"

     crossorigin="anonymous"></script> 



Bir iki gündür epey bir hüzün çöktü üzerime. 

Rab'bime biraz isyan edip O'nu üzdüğüm için ben de üzüldüm.

Biliyorum Rab'bin affediciliği çoktur ama biz de hatalar yapan insanlarız..

Sanki beynim yanıyor ve içimden pek bir şey yapmak gelmiyor.

Bu depresif mod depresyona dönüşmesin diye güzel bir müzik dinliyorum.

Allah tüm şifa bekleyen hastalara şifa versin inşallah....

Akşam Editi:

Kafama biraz buz tamponu koydum ve gerçekten iyi geldi. Bu beyin yangınına buz tutmak lazım. Yangını su söndürür. Ya da soğuk bir duş...
:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....