25 Şubat 2024 Pazar

Güzel Bir Kandil Gecesi ve Pazar Günü


 Dostlarım yaklaşık 6 saat sonra 50 mg (üstelik 50 mg'dan yani çeyrek dozdan bile ufaktı.. :) ) ilacımdan içtim manik oldum diye ve içer içmez beynimi ağrıttı... Ben artık bu yardımcı ilacı 25'er mg belki de 3,5 ya da 4 saatte bir almalıyım... Yoksa baş ağrısından iş yapamaz hale geliyoruz...

Kahve yaptım kendime beni çok yavaşlattığı için şu ilaç, kahve biraz stimulate (uyarıcı etki) ediyor.. :)

Dostlarım bu yavaş da olsa iyileşmemize işaret.. Yaklaşık 5-6 sene önce belki de 200 mg X 3 gibi başlamıştık şu yardımcı ilaca... Öncesinde başka ilaçlar vardı... :) Şimdi deneyeceğiz 25 X 6 ya da 7'yi.. :) Epey iyileşme var sanki... Allah'ımıza şükürler olsun... :) Zaten günlük önerilen dozu 100 mg imiş... Biz de oraya doğru gidiyoruz... Üstelik bu yardımcı ilaç... Hedefimiz bu ilacı günde 25 mg'a kadar düşürmek ve aylık iğneyi de 100'lükten 50'liğe düşürmek, antidepresanı da önce yarım doza indirmek sonra tamamıyla kesmek... Doktorlar bana uzun vadede iğnenin yarısına kadar düşeceğine ve başka ilaç kullanmayacağımı söylemişlerdi... :) Ya nasip :)

Rabbimize şükürler olsun bu mübarek berat kandili akşamında... Cümle şifa bekleyen hastalara şifa, dertlilere deva, yoksullara bol rızık ve para ölmüşlere de rahmet eylesin inşallah... İste vereyim demiş Rabb'im ben de tüm insanlık için bunları istiyorum... :) Bir de tüm kalplerin şefkat ve merhametten yana nasiplenmesini... :)

Bu dönemki hedeflerim arasında derslerin tamamına vaktinde ya da en azından haftası haftasına girmek, ve tüm dersleri (9 adet bilgisayar mühendisliğinde bu dönem) AA getirmek yeni ilaç dozlarıyla birlikte... İyi bir hedef, tutmama ihtimali elbette ki çok yüksek fakat bu hedefe yaklaşması bile büyük başarıdır... İnşallah tekrardan ortalamam 3.00'ün üzerine çıkar dönem sonunda..(3.25'ten 2.69'a düşmüştü son dönem 8 ders alınca) Rabbim'den bunu da nasip etmesini isterim şu kandil gecesi... :) Gene 2 dersi üstten alıyoruz... :) Rabbim beni bu gece uyandırdı, şu 50 mg'lık dozun tek seferde bana çok fazla geldiğinden artık 25 mg'a geçeceğiz gibi... :) Hayırlı olsun... :) Bir de Rabbimden kendim için son isteğim her şeye rağmen (9 ders bilgisayar mühendisliği, 5 ders aşçılık ve bir de rahatsızlıkla mücadele) şu Ekpss'yi hayırlısıyla kazanıp, iş biletini cebe koymak... :)

Saat 05.00 oldu dostlar, iyicene uyku gelmeden uyuyamıyoruz... :) Son gün geç kalkmıştık, biraz gecemiz gündüzümüze karışmıştı son zamanlarda... :) Biraz daha uykumuz gelsin de yatalım... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....