26 Şubat 2024 Pazartesi

Güzel Dostlarım Gene Çok Mutluyuz :)

 Az sonra nasipse 27 Şubat'a gireceğiz. Güzel olan 2 bilgisayar mühendisliği dersine de girmem oldu... İlk dersimiz Veritabanı Yönetim Sistemleri dersiydi... İkinci dersimiz ise Yesevilik Bilgisi'ydi... Yesevilik Bilgisi dersinde zühd, ihlas, nefsi terbiye ve muhabbet kavramlarından biraz bahsetti hocamız... Güzel dersler oldu... Ben gene ara sıra vesvese ve sanrılandım ama idare ettim gene de... :) İşimiz öğrencilik, bugün hakkını verdik derslere girerek... :) Çok güzel bilgiler de paylaşmış hocalarımız... Bilhassa tasavvuf benim ilgi alanım ancak çok derin dalarsam rahatsızlanıyorum... :)

İbadetlerden sanırım son 3 gündür uzak kaldık, sadece tesbihatla yetindik... :) Olsun hep şen kalalım, Mevla nasıl olsa hep bizimle... :)

Mevlana'nın şiirlerinden aldığım lezzeti başka hiçbir kimseden almamış olabilirim... Olsun daha ne cevherler vardır... Ancak gene de bu güzelliğe ulaşan fazla kimse yoktur... :) Düz yazı şeklinde güzel kitaplar da elbette mevcut ancak aşk şiirleri başka... :)

Şükürler olsun... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....