5 Şubat 2024 Pazartesi

Güzel Bir Pazartesi Akşamı

 Dostlar Merhaba,

En son oyunumuzda bir arıza çıkmıştı... Kılıçla saldırınca düşmanın canı azalmıyordu... Aslında görüş alanını aktif hale getirince azalıyordu saldırınca ancak o zaman da kılıç değmeden oluyordu... Onun da gerçekle alakası yok... :) Bu sorunu çözmeye çalışacağız... :)

Oyunda büyük bir arıza çıktı arkadaşlar, dolayısıyla 15 sayfa kadar geriye gitmek zorunda kalıyoruz... Tekrar yazacağız pek çok aynı kodu... 😏

Dostlar iki güzel video seçtim, ben de henüz dinlemedim ancak daha önce başkalarından dinlemiştim... İşte hep beraber dinleyip mest olalım... :)



Bu akşam devam edemiyoruz oyuna beynimiz psikoz olduğundan... Millet namazlarını kılıp Mevla'sına yol alırken biz yerimizde sayıyoruz... :))

Dostlar bu akşam Survivor'a takıldık... İyi reyting alıyor bu program, hep tartışma ve aksiyonlardan dolayı... :) Ancak sağlıklı değil tartışmalar... Birbirlerini sıkıntıya sokucu tarzda... Ben de pek seyretmezdim ancak bizimkiler seyrediyor diye seyrettim bu akşam... :)

İlaçlara gene 12 saatte bir 100 mg'a döndürmeyi deneyeceğiz... Sabah 10 ve akşam 22 şeklinde... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....