28 Şubat 2024 Çarşamba

Güzel Bir Çarşamba Sabahı

 Merhaba dostlar,

Şu anda saat 4.50'ye yaklaşıyor ve biz kalkalı 15 - 20 dakika olmuştur... :) 22.30 gibi yatıp 4.30'u geçerken kalktık... :) 

Arkadaşlar bugün bilim tarihi ve diferansiyel denklemler derslerimiz bulunmakta... :) 19.00 ve 22.00'de... :)

Kahve yaptık ve kahvemizi içiyoruz... Mutluyuz, şükürler olsun... :)


Dostlarım, sabah sabah diferansiyel denklemlere çalışıyoruz Youtube'tan... Boğaziçili bir hoca anlatıyor biz dinliyoruz... :) Toplamda 40 ders gözüküyor şimdilik... Biz ilk 4 dersi izledik... :)


5. dersi de izledik ve durduk dostlarım... :)

Dostlarım şimdi banyomuzu yapalım, abdestimizi alalım ve Cumartesi-Pazar-Pazartesi-Salı ve Çarşamba sabahındaki toplam (17 * 4) + 4 = 72 rekat namazımızı kılalım hayırlısıyla... :) Öyleyse vira bismillah... :)

Dostlarım duşumuzu aldık ancak ibadetlere hemen başlayamıyoruz çünkü kafamızda sıkıntı var... :) Bir kuşburnu yaptık yanında da simit var... :) Biraz sıkıntı dağılsın, sonrası nasip... :)

Dostlarım bu arada 3. ekpss denemesinden de 80,73 puan almıştık... Matematik 15'te 15 çıkmıştı, Türkçe 10 D 2B 3Y, Genel Kültür de 15D 15Y çıkmıştı... :)

Yalnız derslere pek çalışamıyoruz... (Ekpss) 

4. denemeyi de nasipse bu gece çözmeyi düşünüyoruz... Enişte bize bir deneme kitapçığı daha almış 10 denemeden oluşan... :) Adrese teslim edilecek inşallah... :) 

Bir de dostlarım Yapı Kredi Yayınları'ndan Nutuk aldım 226 sayfalık... Sınavda da işime yarayabilir... Ben de tam metin de vardı yalnız henüz 182. sayfadaydım ve epey de uzundu...(639 sayfa) Bu kısaltılmış versiyonu aldım ki rahatça okuyayım ve sınavda çıkan soruları rahat yapayım diyerekten... :)

Henüz 34. sayfadayım... :) Erzurum Kongresi hazırlıkları bölümündeyim... :)

Arkadaşlar bir deneme daha yaptım yalnız puan düştü epey... Genel kültür berbat geldi... Toplam puanım 72,41... :) Önceki denemem de 80,73'tü... Biraz dinlendikten sonra bu 2 denemenin çözümlerine çalışacağım... :)

Arkadaşlar, denemelerin çözümlerine çalışamadım çünkü kafam biraz sıkıntılı.. İlaçlarımı yazdırdım... İğneyi vurulmaya son 4 gün kala başlıyor manikleşmeler... :) Pek bir şey yapmadan oyalanıyorum... 3 Mart sabahı nasipse olacağız iğneyi... :) İğneyi vurulduğumuz ilk gün ve son 4 gün kadar performans düşüyor.. :) Gerisi fena değil... :)

Bilim tarihi dersine de katılmış bulunmaktayız... Keyifli bir dersti.. :) Saat 22.00'de de diferansiyel denklemler dersi bulunmakta... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....