16 Şubat 2024 Cuma

Güzel Bir Cuma Günü

Herkese Aydınlık Bir Cuma Dilerim, 

Arkadaşlar sipariş ettiğim seccadede tedarik sorunları yaşanmış, 13 gün sonra mesaj attılar ve ücret iadesi yapacaklarını söylediler sadece tesbihi gönderecekler sanırım... :)

Arkadaşlar doğal ev halinden iki fotoğraf paylaşıyorum... Şen ve mutlu kalın... :)






Merhaba dostlarım 3 adet Ekpss matematik videosu izledim de keyfim yerine geldi... :) 15-16-17'yi izledik. Basit Eşitsizlikler, Mutlak Değer ve Üslü Sayılar konuları... :) 

Beni en çok hastalığım yoruyor... Bir de gelirsizliğim... :) Sabretmeye çalışıyorum... :)

18 ve 19'a da baktık.. Yani köklü sayılar ve çarpanlara ayırma... :)
20.'ye de baktık, oran-orantı... :)
21.'ye de baktık, sayı-kesir problemleriydi... :)

Yani şimdilik bugün 15-16-17-18-19-20 ve 21. derslere baktık... :)

Unuttuğumuz namazları da yatmadan kılalım, öyleyse vira bismillah... :)


Bugünkü işlem tamamdır... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....