13 Ocak 2024 Cumartesi

Yeni Güne Merhaba

<script async src="https://pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js?client=ca-pub-4847011426389780"

     crossorigin="anonymous"></script>  

 Merhaba Dostlar

37 Yaşına basmış bulunmaktayım artık... Bu yıl inşallah bana sağlık, bereket ve rızık getirir... 37 yaşına kadar pek rızık kazanamadım, sadece 1 yıl maaş almışlığım var ve çok cüzi bir miktarda... :) Bundan sonra Allah'tan dileğim bunu değiştirmesi, para ve bereketi benim de bulmam, belki de ömrümün yarısından sonra... :)

Eğer EKPSS'yi kazanır ve devlette işe başlarsam Temmuz'dan sonra babamı 1 haftalığına New York'a götürebilmek için yaklaşık 150.000 TL'ye ihtiyacım var... O parayı yaklaşık 6 ayda biriktirebilirim... Bir 6 ay daha biriktirirsem, zamlarda gelebilir... Ancak otel ve yaşam masrafları da artacaktır şüphesiz... Kısaca 6 ay süreyle, babam ve bana New York Manhattan'da 1 hafta tatil yaptırabilmek için, çalışmam gerekecek gibi... Ancak bu iş 2025'e kalabilir... Ölmez sağ kalırsak, ölme eşeğim ölme... :)

Babam beni 51 günlüğüne New York'a göndermişti Boğaziçi'nde okurken... 21 yaşındaydım o zamanlar, üstelik 6 haftalığına da dil okuluna yazılmıştım... Tam hatırlamıyorum ancak yaklaşık 10000 dolar kadar harcamışımdır 2008 senesinin Mart sonu, Nisan ve Mayıs başlarında... Şimdi aynı şeyi yapmak nereden baksak 20000 doları bulabilir... O zamanlar dolar bu kadar yüksek değildi... :) Ne günlerdi bee... :)

West Harlem Bölgesi'nde City College of New York Yurtlarında kalmıştım... Kaplan Aspect dil okuluna da gidiyordum üstelik... :) Çok konforluydu... :) Normalde 6 haftalığına gidip New York'u çok sevince metroyla havaalanına gidip JFK  uçağı erteletmiştim 9 gün kadar... :)

Allah inşallah bu saatten sonra tekrar bize bereket versin ve de sağlık tekrar böyle arada New York ya da başka şehirlere gidelim... Rabbim benim rızkımı çok kıstı çünkü... :) Annem ve babam da emekli ikisi de...

Ben de hastalandım ve bir de ufak engelim oldu... (psikolojik rahatsızlık) :) O bize şah damarımızdan daha yakın, iste vereyim demiş ben de istiyorum buradan da tüm dünya görsün... :)


Bu arada notlar da şöyle tam olarak... 6 girdiğim ders de geçer ancak notlar vasat sayılır. O bakımdan 2 girmediğim derse 2 de yükseltmeye girmek istiyorum yani 4 bütünleme var ufukta... :)

15 Ocak Editi: Dostlar yükseltme diye bir şey yokmuş.. DD+ ve DC+ notlar aynen kalıyor... Sadece 2 bütünlememiz var onlar da girmediklerimiz... :)

Şu derslere günü gününe girmek gerek, ancak ben ne günü gününe, ne haftası haftasına ne de ayı ayına girebiliyorum... Konuların tamamını izlemeden pek çok sınava girmişim ve 14'er hafta 45-50 dakika 1 hafta X 8 ders kadar zaman ayıramamışım...

Demin  EKPPS matematikten 6 konu izledim ve Ekpss çalışmasına da start verdim... :)

Yalnız bir şey daha var dostlarım: O da şu ki ne zaman 250 mg alsam daha iyiceneyim... Ders çalışabiliyorum ve mutluyum. Yoksa 200 mg alırken kafamdaki sıkıntılar artıyor... Mani artıyor... Doktora söyleyeceğim, belki de en az 1 yıl daha 250 mg iyi gelebilecek sanki bana... :) 

Ancak her şeye rağmen Rabb'e şükürler olsun... :) Keyfimizi veren Mevlamız... :)

Evet dostlarım eğer güne erken başlarsak programımız şöyle olsun:

2 saat 30 dakika kadar bütünlemelere çalışılacak...

2 saat kadar EKPSS çalışılacak...

3 saat kadar oyun yapımına çalışılacak...

Eğer ki oyunu en geç Şubat sonuna kadar çıkartmak istiyorsak bu programa uymalıyız... Bugün geç kalktık, dolayısıyla EKPSS ile başlasak yeter... 3 hafta sonra bütünlemeler var, bu tempoyla 4 bütünleme ancak yetişir gibi... :)

Dostlar içimizden hiç EKPSS çalışmak gelmedi... Dolayısıyla 20.00 gibi oyun yapımıyla başlayalım vira bismillah deyip... :) Hem belki oyunu bitirebilirsek aplikasyonunu da çıkartacağız inşallah... :) Saat şu anda 19.20'ye geliyor... 40 dakika dinlenmece... Sonra çay eşliğinde oyun ile boğuşmaca... :)

Evet dostlarım Unity'de can azalması ve ölme kısmına kadar yaptık oyunumuzu... Merak edenler için oyun postuna ekleme yapıyorum... :)

Dostlar 1 saat 15 dakika kadar çalışmışızdır yaklaşık... :) Bir yemek molası verdik ve 22.00'ye kadar dinlenmece, sonra 1 saat 45 dakika kadar daha oyun yapımı ve kodlaması... :)

Dostlar saat 22.00'ye yaklaşıyor ancak kafamız gene manikleşmeye başlıyor gibi... Bir yarım saat daha mola verelim ve 22.15'te 5. çeyrek ilacımızı alıp yolumuza devam edelim 22.30 gibi... Şükürler olsun  Mevla'ya... :)

Dostlar yaklaşık 2 saat kadar daha çalıştık... Toplam 3 saat 15 dakika olmuştur... :) Artık düşmanın ve karakterimizin enerjisi var ve 5 bıçak darbesi alırsa düşman ölüyor, ölme animasyonu devreye giriyor... Yalnız kılıç darbelerini de aktif hale getirmeliyiz... :) Henüz bir tane daha video çekmedim... Gece uzun çalışmaya devam... :) Saat de yarım olmuş... :) Bir yarım saat dinlenelim ve 1 saat 45 dakika kadar daha çalışalım inşallah... Sonra da uyku nasipse... :)

Dostlar bir 15 dakika daha çalışmışızdır ve yavaş yavaş uyku bastırıyor... Toplam 3 buçuk saat çalışmışızdır... Yani bu Pazar'a kadar (74 saat - 3 buçuk saat) = 70 buçuk saat borç kalmıştır... Bugünlük yeter gibi yarın devam nasipse... :)

Şimdi çay-çerez-çikolata ve müzik zamanı... :)

Yaklaşık bir saate yakın daha düzenleme ve geliştirme yapmışızdır oyunla alakalı... Borç 69 buçuk saat kadar artık... Yalnız yeni kodlar yazmadık sadece devriye gezerken bizi görürse takip ediyor ve aşağıdaki platforma da geçiyor ve orada da devriye geziyor ve basamağın da içinden geçiyor düşman da...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....