11 Ocak 2024 Perşembe

Günaydın Yurdumun ve Dünyanın Güzel İnsanları

<script async src="https://pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js?client=ca-pub-4847011426389780"

     crossorigin="anonymous"></script>  

 Günaydın dostlar,

Niyetimizi ettik ve bu sabah 04.30 civarları gibi uyanmışızdır... Kafamızda biraz ağrı ve sıkıntı olduğu için namazlara devam edemiyoruz ancak oruç başlıyor... :) Çok mutluyuz dostlar... İşimiz yok, sağlığımız da süper değil, paramız da çok yok belki, ancak hem öğrenciyiz, hem de boş zamanlarımızda bazen sıkıntımız yoksa oyunumuzu yapmaya ve ayrıca ilim öğrenmeye devam ediyoruz... EKPSS'yi kazansak bile hemen devlete girmek istemiyoruz çünkü daha devam etmemiz gereken Boğaziçi Üniversitesi Fizik Bölümü var... :)

Aslında ben hep serbest çalışmak istiyorum... Hem de hep okumak... Ağustosun 3. haftası gibi başlamışızdır oyun yapımına... Şubat'ın 3. haftasına kadar ilk oyunu bitirebilirsek, 6 ayda bir oyun çıkartmış olacağız... Çoğu zaman da çalışamamışızdır...

Önceden matematik dersleri veriyordum artık o da yok... :) Ancak bu dönem 8 adet dersim vardı bilgisayar mühendisliğinde... Aşçılığı ise hiç saymıyorum bile çünkü vizelerine girmedim 4 dersin aşçılıkta...

Ancak devlet memurluk mesaisini 9.00-15.30 yaparsa söylenti gibi işte o zaman devlette çalışmak isteriz... Yoksa öbür mesai hasta olan insanlara ya da engellilere çok uzun gelebilir... :)

Rabb'im işlerimizi kolay kılsın inşallah... Verimsiz ve mutsuz 8 saattense mutlu 6 saat yeğdir ey devlet büyükleri... :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....