31 Ocak 2024 Çarşamba

Aydınlık ve Güzel Bir Gün AC Devreleri Çalışıyorum

 Arkadaşlar selamlar,

Elektrik devreleri dersine çalışmaya devam ediyoruz.. O anlayamadığımız yerleri tekrar edince çok rahat anladık, demek ki kopmadan yavaş yavaş takip etmek gerekiyormuş başından itibaren... 9 ve 10 nolu dersleri rahat anladık şimdi, sırada 11-12-13-14 var... Bugün hepsini öğrenelim inşallah yavaş yavaş.... :)

Bazen ilim öğrenmekten ibadete fırsat kalmıyor... Ne zaman ki ilim bizi çok yorar o zaman ibadete geçelim dinlenmek için eğer beynimiz yanmıyorsa... :)

11. dersi de izledik... :) Seri R-L devresi, seri R-C devresi, Seri R-L-C devresi, paralel R-L devresi, paralel R-C devresi ve paralel R-L-C devrelerini öğrendik, yalnız bu son dersi bir defa daha tekrar etmekte fayda var... Çok değerli bilgiler. :) Tabi ben bu dersleri Ahmet Yesevi Üniversitesi'nde derse giren hocalardan dinliyordum... 12. dersin de yarısına kadar anladım ve orada kaldım, sonrası pek anlaşılmıyordu... 13 ve 14'e  de daha bakamadım... :)

Arkadaşlar DC devreleri oldukça iyi anlamıştım, ancak AC devrelerin ilerleyen konuları biraz sıkıntılıydı... Şu linkten AC devrelerini öğreniyorum, ama siz hiç bilmeden elektrik devrelerini öğrenmek isterseniz önce DC'den başlamanızda fayda var... :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....