23 Ağustos 2023 Çarşamba

C# ve Unity

<script async src="https://pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js?client=ca-pub-4847011426389780"
     crossorigin="anonymous"></script>

   Saat gece 2'yi geçerken yazıyorum bu satırları. Kaçta yatarsak yatalım saat 8'de güne başlayalım. Duş almaya da üşendik, yarın sabah erkenden banyomuzu da yapalım ve Hakk'ın huzurunda duralım tekrardan.  Güne erken başlarsak namazlar da akıyor. Geç kalkarsak hepsi aksıyor ya da kılınmadan kalıyor. Ekpss çalışma işini geceye bırakalım. Yarın sabah Unity'de yapmaya başladığımız Ninja oyununda ilerleyelim. Bazen arızalar çıkıyor, çözmekle uğraşıyoruz o bakımdan yavaş akıyor. Eğer dışarıya çıkmazsak, ki uzun zamandır çarşıya gitmiyoruz malum havalar da sıcak, C# kitabında da akalım kodlayarak bazı yerleri. Eğer başımız çok ağrımaz ve sıkı çalışırsak 39. sayfadan 68. sayfaya kadar kodlayıp ve çalışıp ilk oyunumuzu bitirebiliriz. Ne iyi olur... C# kitabı da bonus olur. Allah ömür verirse yarın gece burayı editlerim. Sabah ola hayrola şimdi yatma vakti... :)

   Sabah editi: Ancak bu kadar dakik olunur. Sabah 7.59'da uyandım. Alarm çalmadan. Sabah duşumu aldım. Ders ücretini yatırdım ve dersleri seçtim. Üstten ders seçmedim. 6 tane dersim var bu dönem: Veri yapıları, programlama dilleri, lineer cebir, olasılık ve istatistik, elektrik devreleri ve sayısal tasarım. Şimdi kahvaltı yapmayı düşünüyorum sonra da sabah ibadetini yapmayı. Bu güzel gün bizim için. Vazgeçtim ve Ekpss çalışmayı sabaha aldım... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....