13 Ağustos 2023 Pazar

Durum Değerlendirmesi

   <script async src="https://pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js?client=ca-pub-4847011426389780"

     crossorigin="anonymous"></script>


    Bir Pazar günü Ankara'dan yazıyorum. Amcama geldik ve 1 haftadır buradayız. Geçen Pazar gelmiştik İzmit'ten. Nasipse Çarşamba günü dönecekmişiz. Bugün biraz geç kalktım ve akşam 8'e geliyor saat. Ancak Ankara'da doktorun verdiği doza geçebilmiştim ilacımda. Bu saat oldu sadece 2 çeyrek aldım. Aslında günde 4 çeyrek almalıyım ama bana 3 çeyrek yani 150 mg da yetecek gibi. Ne zaman bu ilacı içsem, beynim uyuşuyor ve iş yapamaz hale geliyorum bilhassa son zamanlarda. Demek ki ilacın dozunu yavaş yavaş 250'lerden 150'lere çekmenin zamanı gelmiş gibi. Hiç içmeyince de vücudum ilacı arıyor biraz ve hafif manik oluyorum. Her neyse şükürler olsun bu halime de.

   Ankara'da pek fazla çalışamadım, havasından mıdır suyundan mıdır bilmem ama dinlendim burada bol bol. Belki de vücudum yeni dozlara alışıyor. Ankara'da sadece iki gün arabayla dolaştık. Yaşamkent'e götürdü amcam beni. Güzel şehir Ankara. Sadece denizi yok. Ama nem de yok belki de o yüzden.

    İzmit'te kitaplarım gelmiş, aradı kargocu. Kitaplarıma kavuşmak için sabırsızlanıyorum.

Kitaplarım:

UNITY 3D İle OYUN PROGRAMLAMA EĞİTİM KİTABI

UNITY 3D

HER YÖNÜYLE C# 10 EĞİTİM KİTABI

YENİ BAŞLAYANLAR İÇİN JAVA

  Biraz kodlama kitaplarımdan olan C Programlama Dili Papatya Yayınları kitabımı ikinci kez tamamlamalıyım. Sonra da kankam Gürsu'ya vereceğim bu kitabı. Yarısındayım. Diğer Abaküs Yayınları'ndan olan C Programlamanın Temelleri Kitabı'nda da ufak tefek atlamalarla 262. sayfaya gelmişim. Kaldığım konu Array Kopyalama. Ama o kodlarla uğraşmak çok kafa yoruyor. O yüzden bu kitabı bitirme işi daha sağlıklı ve boş bir zamana ertelenecek gibi. Belki önümüzdeki sömestr ya da yaz mesela... :) Ancak çok güzel kitap, çok şey öğreniyorsun bu kitaptan da. Sadece bazı kodları anlaması güç, ya da çözmesi. Belki de çiçeği burnunda daha birinci sınıfı yeni bitirmiş bir bilgisayar mühendisliği öğrencisi olduğumdandır. Tecrübe de çok şey demek ne de olsa... :)

   Sonrasında da ara ara C++ kitaplarını (gene Papatya Yayınları ve bir de Kodlab Yayınları) tamamlayıp Papatya Yayınları'ndan olanı arkadaşıma vereceğim okuması için.

   Ancak yukarıdaki kitapları da çok merak ediyorum büyük mavi yazıyla yazılanları. :) Onlara da bir an önce başlamak istiyorum.

   İnşallah tembellik bırakılacak. Sabahları erken kalkılacak ve büyük bir heves ve iştahla öğrenmeye önemli bir zaman ve emek harcanacak tekrar eskisi gibi. İbadetler de kafamız müsaitse, onlara da inşallah tekrar devam edilecek. Hep bu ilaçlar bizi uyuşturuyor. Ama sabretmek gerek.

   Ekpss'ye de çalışmak için birazdan fazla zaman harcamak gerekiyor Allah nasip ederse. Bu sene ilk defa Ekpss'ye gireceğim eğer kısmet olursa. Müfredat çok ağır değil ama emek lazım başarı için. Ne de olsa zahmetsiz rahmet olmaz demişler.

  Şimdilik söyleyeceklerim bu kadar.

  Sevgiyle...

14 Ağustos Editi: Büyük ihtimalle 15 Ağustos Salı akşamı döneceğiz ve ilaç da hala 200 mg daha iyi gibi. 150 mg olursa zaman zaman hafif manikleşme olabiliyor. Doktor 200 mg demişti ne de olsa. Bir gün 200, bir gün 150 de olabilir değişen saatlerle...

Psikiyatri ilmi önemli bir ilimdir, doğru ilaç ve doğru doz verilirse güzel tedaviler oluşturur. Birazcık da kişi kendinin doktoru olmalıdır... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....