10 Haziran 2023 Cumartesi

Onbaşı Ryan

<script async src="https://pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js?client=ca-pub-4847011426389780"
     crossorigin="anonymous"></script>




Büyük deprem olacak 2023'ün ilk aylarında Kahramanmaraş'ta

Ey büyükler tedbirinizi alın, yitip gidecek canlar bir gündeki iki büyük sarsıntıyla

Çevre iller de çok etkilenecek kulak verin mısralarıma

Tam tarihi de biliyorum, çünkü yaşandı bu deprem,

Ama Rab bana yazdırmıyor kalemim titrer,

Ben dahi bilmiyor olacağım mısraların zamanda yolculuk yaptığını uzunca bir süre

Ve unutacağım ben de bu şiiri, bakacağım yaşantıma

Ben bu Tanrı ordusunda en fazla onbaşıyım, daha yüksek değil rütbem...

Erkek, bayan fark etmez katılalım Rabb'in ordusuna

Canlar yitip gitse de Rab tekrar yaratmaya kadirdir onları

Okuyalım bir fatiha şimdiden, geçmişten ve gelecekten...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....