9 Haziran 2023 Cuma

Nefeslerin İlhamıyla

<script async src="https://pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js?client=ca-pub-4847011426389780"
     crossorigin="anonymous"></script>

 


Küçük sevgilimi affettim ben, büyük sevgililerim zamanda yolculuk yapıyor

Sadece onların elindeki kalemim ben, mısralarımla zamanın sınırlarını zorlayan

Büyük sırlara ermedim ama küçük sırlar var bende

Gelecekten haber vermek pek doğru bir şey olmasa gerek, 

0 yüzden sözü kısa kesmek gerek vesselam

Yaşamalıyız hepimiz hürce ta ezelden yazdı kalem ebede kadar olacakları

Aslında tanışamasak da doğru dürüst hiçbirinizle affedin siz de bizi sevgi dolu kalplerinizle

Tanışabilir miyiz acaba bir gün Jesus Christ ve ötedekiler ile?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....