6 Mayıs 2023 Cumartesi

Rüzgar


    Bugün saat 11.50'de online matematik II (calculus II) sınavım var. Fizik II ve Bilgisayar Programlama II'yi  olduk ama programlamayı tekrar olma opsiyonu açmışlar. Geçen haftaki vizelere neredeyse hiç hazırlanmadan girdik. Ne dersleri izledik ne konuları okuduk fizik için. Programlamaya ise biraz önceden çalışmıştık. Bu hafta sonu sınavlar olduğundan öğrencimle de irtibat kurmalıyım, ders konusunda.

    Bunların haricinde kankam bana bir kitap imzalatmış hediye edecekmiş, merak ettim doğrusu hangi kitap. İmza pek mühim değil benim için ama düşünmesi yeter. İnsanları sevindirmeyi seven gönlü geniş bir dostum. Bir kız arkadaş buldu, onun adına mutlu oldum. Ciddi düşünmeye başlamışlar. Allah mutlu eylesin kankamı. Ben de ona bir kitap alayım hemen, gideriz kitapçıya kendi seçer ya da ben seçerim. İmza ile de uğraşmayız... :)

      Fonda çalan şarkı bana esmeyi anlat, bana sevmeyi anlat. Bana esmeyi anlat, esip geçmeyi anlat.

               Şimdi de

      "The answer, my friend, is blowing in the wind, the answer is blowing in the wind."

- "Blowin' in the Wind" by Bob Dylan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....