12 Nisan 2023 Çarşamba

Paşam

   C++ kursunda %45'e gelmişim, C kursunda da %45'teyim. Etik hackerlık kursunda da %40'tayım ancak o kursta uygulamaları tam yapmadım. Tekrar etmeliyim eğer siber güvenlik alanında çalışacaksam. Böyle giderse ay sonuna kadar ümit ediyorum ki hedeflerime ulaşacağım. (%60, %60 ve %50)

    Bunların haricinde BTK Akademiyi keşfettim. Orası da udemy tarzında bir site, üstelik ücretsiz. Hemen iki adet ders seçtim ve başladım. Sıfırdan İleri Seviye Python Programlama ve Veri Bilimi İçin Python ve Tensorflow. (%7 ve % 11 tamamlanan). Hedefim ilkinde %50'ye gelmek, ikincisini de bitirmek ay sonuna kadar.

   Bir yandan aşçılık kalan derslerden vizeler var bir yandan bilgisayar mühendisliği sınavları yaklaşıyor. Sınavlara çalışmak için de zaman ayırmalıyım.

   Fonda çalan şarkı "Sen gösterdin paşam bize böyle günde doğru yolu"... :)

23 Nisan Editi: Veri Bilimi İçin Python ve Tensorflow'da %42'ye gelmişim sadece, Sıfırdan İleri Seviye Python Programlama ve Veri Bilimi'nde de %10'a gelmişim sadece. Önümüzdeki hafta sonu vizelerim var ve oldukça yavaş ilerlemişim üstelik Udemy'deki kurslarda hiç ilerlememişim.

5 Mayıs Editi (New Target): Bu ayki hedefleri pas geçmişiz. Önümüze bakalım. Aynı hedefler için Mayıs sonuna kadar geçerli yeni süre. İşe yaramaz sevdaları bırak da işine bak... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....