26 Mayıs 2023 Cuma

Data Analysis



Merhaba Dünya,

Bilgisayar Mühendisliği vize notlarım açıklanmıştı ki şöyleydiler:

Bilgisayar Programlama II 85

Matematik II 95

Ayrık Matematik 85

Fizik II 65

Pek çoğuna doğru dürüst hazırlanamadan girmiştim ve notlar fena değil gibi. Finaller yaklaşıyor. Fiziğe konulara bakmadan ve içerikleri okumadan girip idare eden bir not almak güzel. Diğer derslere de çok hazırlanamamıştım. Şimdiki hedefim bu sabahtan itibaren  3 gün 4'er tane fizik dersini izlemek, hocayı yakalamak ve veri analizi kursunda her gün %5 ilerlemek. Udemyde 50 saatlik veri analizi kursunun %30 kadarını bitirdim. Bu kursta machine learning de var ve merak ettiğim bir konu.

Önümüzdeki 5-6 aylık süre zarfında hedeflerim;

- Öncelikle veri analizi ve makine öğrenmesi kursunu bitirmek.

- Programlama II dersinde C++ öğreniyoruz. O kursta da sona ulaşıp sertifikayı almak.

- C kursunu da tamamlayıp sertifikayı almak.

- İngilizce kursunu da tamamlayıp sertifikayı almak.

- Etik hackerlık kursunu da tamamlayıp sertifikayı kazanmak.

- Bu üsttekiler Udemydeki kurslar, bir de BTK Akademide de Komple Python Kursu ile Python ve Tensorflow kurslarını da tamamlamak ve bilgileri pekiştirmek.

Sonradan Gelen Editler:

50 saatlik A-Z Python Veri Bilimi ve Machine Learning kursunda 228. videoya hızlandırarak ve biraz da atlayarak gelebildim.  Yani %45'e geldim. Eğitimde dibine kadar istatistiki bilgiler verilmiş. Biz işletme bölümünde sadece 2 adet istatistik dersi görmüştük ve birini AA, diğerini de CB ile geçmiştim. Bu adam lisansını istatistikte tamamlamış. Bu işler bana uzak geldi, cayıyorum veri analiz işlerinden sadece kursu tamamlamak için kalan kısımları da izlemek istiyorum. Daha machine learning eğitimini tamamlayacağım. Ancak şöyle de bir şey var ki bizim bilgisayar mühendisliğinde aldığımız dersler bana çok daha eğlenceli geliyor. Bu arada Veri Bilimi İçin Python ve Tensorflow ile ilgili kursu tamamlayıp sertifikayı aldım. Ancak tekrar yapmalıyım çünkü hiç kodlamadan çalıştım... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....