20 Şubat 2023 Pazartesi

Stairway To Heaven


Bugün tarih 20.02.2023.

Bugünden önceki iki gün erken uyandım. 5-6 saatlik uyku ile günümü yaşamıştım.

Bugün de sabah erken uyanmıştım ancak uykumu alamıyorum diye tekrar yattım ve akşama kadar uyudum.

Böyle geç kalkınca insan sersemleşiyor ve kitap okuyamaz hale geliyor.

Her neyse, okula uğrayıp çıkış işlemlerini tamamlamalıyım. Mezun oluyorum yüksek lisanstan.

Bir de gelecek planlamasıyla ilgili kafama takılan bir şey var. Ben hackerların yolunu izlemek istemiyorum. Siber güvenlikle uğraşmaktan tamamen vazgeçerim inşallah. Hackerların bize dayattığı yoldan gitmektense kendi yolunu oluşturmak en doğrusu...

Aydınlık yoldan yürümek isterim. Hz İsaların,  Hz. Mevlanaların, Atatürklerin yolundan...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....