26 Ocak 2023 Perşembe

MBA


Tarih 26.01.2023 ve saatler 00.11'i gösteriyor.

Finaller bitti ve 3 dersim AA geldi ve bir dersim de FF. Bilgisayar Programlama dersi ve bilerek büte bıraktığım bir dersti. 95 alabilirsem BA gelecek ama çalışamıyorum pek.

Aşçılıkta da finallere girmedim çünkü ona da neredeyse hiç çalışamamıştım, üstelik o sınav gecesi doğru dürüst uyumadım ve sabah da sınava gitmedim.

MBA'de ise projem kabul edildi. Ciltleme, enstitüye teslim ve diploma süreci var önümde.

Aynı anda 3 okul olunca performansım bu kadar oldu ama sorun yok her şey kontrol altında bir şekilde.

Belki özel ders vermenin haricinde denk gelirse part-time işler de yapabilirim. Çünkü aktif okul sayım 3'ten 2'ye düşüyor.

Uykularım düzensiz. Bu ay bazı perşembe ve pazartesileri oruç tuttum ancak uyku düzensizliği arttı diyebilirim. Düzenli kullanmam gereken ilaçlar olduğundan oruçta biraz sıkıntı yaşadım da diyebilirim. Bu yüzden birazcık uykuya tutturdum da denilebilir.

Yarım bıraktığım işleri tamamlayabilmek için erken uyanmalıyım. Bitirilmesi gereken kitaplar, okullar ve görevler var önümde.

Ya nasip... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....