27 Haziran 2026 Cumartesi

Merhaba Dostlarım :))

 Merhaba dostlarım,

Size haftada 7,5 saat 4 gün çalışacağımdan ve bunun da 3'er saati İngilizce olacağından bahsetmiştim... :)

En azından 2 ay kadar bu şekilde çalışmam gerekmekte İngilizce'ye... :)

Şimdi blokları planlayalım... :) 29 Haziran'da ilk sözümüz başlıyor... Yaz programımız alttaki gibi... :)) Biraz yoğun ama zahmetsiz rahmet olmaz demişler... :))


Pazartesi:

2 Saat: Grammer (Cesur Öztürk) (Sabah)

1 Saat: Words (Cesur Öztürk & Kartlar) (Sabah)

2 Saat: C/C++ Sertifikaları Kovalama (İkindi)

2,5 Saat: Oyun Yapımı (Yatsı gibi)


Salı:

1,5 Saat: Listening (Sabah)

1,5 Saat: Speaking (Sabah)

2 Saat: C/C++ Sertifikaları Kovalama (ikindi)

2,5 Saat: Oyun Yapımı (Yatsı gibi)



Çarşamba: Satranç Günü 7,5 Saat (Gün Boyu)


Perşembe:

1,5 Saat: Reading (Sabah)

1,5 Saat: Writing (Sabah)

2 Saat: C/C++ Sertifikaları Kovalama (İkindi)

2,5 Saat: Oyun Yapımı ( Yatsı gibi)



Cuma:

36 dakika: Listening (Sabah)

36 dakika: Speaking (Sabah)

36 dakika: Reading (Sabah)

36 dakika: Writing (Sabah)

36 dakika: Words (Cesur Öztürk & Kartlar) (Sabah)

2 Saat: C/C++ Sertifikaları Kovalama (İkindi)

2,5 Saat: Oyun Yapımı (Yatsı gibi)


Cumartesi: Sosyallik ve Gürsu ile Buluşma Günü 

Belki Ama Kesin Değil 3 Saat daha Satranç Ama  Sadece Kurslar


Pazar: Satranç Günü Satranç Günü 7,5 Saat (Gün Boyu)


Af çıkarsa bir Toefl sınavına girmeme babam tamam dedi, bir Toefl sınavını da Esra'ya kitlemeyi düşünüyorum yani kız kardeşim 185$'ı, abisine biraz yardım etsin aradım ama kuaföre gitmiş... :)) 2 de Proficiency hakkımız var zaten... Esra da kabul ederse 2 toefl & 2 proficiency ile geçerim Allah'ın izniyle bu İngilizce'yi inşallah... :))) Kesin gelmem lazım çünkü Boğaziçi'ne, aksi halde belki kıyamet bile kopabilir şaka yapmıyorum... :)) Esra'nın etmesi lazım abisine biraz yardım zaten 40 yılın başında Esra'dan yardım istiyorum hep dua isterim Esra'dan... :) Zaten Ryan işe girsin bereketli Öykü'ye 200$ harçlık verecek daha, onun sözünü verdi... :) Esra da bir zahmet yardım etsin abisine biraz... :)) Hem çalışıyor Esra mimar olarak belediyede ama tam kadro değil galiba, hem de bazen ekstra projeler alıyor yani baya çalışkan kardeşim aslında... :)) Esra yardım sever bir kızdır, yardım eder abisine gerektiği zamanlarda... :))) Af çıksın direkt Toefl'lara kaydımı yaptırırım ben... :)) 2 Toefl kaydımız olsun elimizin altında... :)) İkisini de Eylül'ün ilk haftasına alsam iyi olur gibi, hatta sonuçlar bile öğrenilmeden, ya da biri mecburen Ağustos'un son haftası, diğeri Eylül'ün ilk haftası daha iyi gibi çünkü 6-10 günde sonuçlar gelirmiş... :))) Ağustos'ta tatile gidiyoruz zaten beraber 4 günlüğüne sanırım 21'inde gidiyorduk yeri ayarladık da tarih aklımda değil Kuşadası dedi sanırım Esra oteli o seçti onu bile unutmuşum neresi olduğunu ama organizasyonu biz yaptık babamla buradan yani ödemeler bizden hesaplaşacağız Esra'larla ve dayımla, direkt tatil dönüşüne alayım Toefl, tatilde de kelime falan takılırım artık bol bol tüm odaya çekildiğim anlarda zaten 4 gün tatil, belki biraz podcast de dinleyebilirim hatta kulaklığı da alırsam... :)) Eylül 7'de de Buept var, Ağustos Buept'i de 18 Ağustos'muş ballıyız biraz tatile denk gelmedi kesin buna bakmıştır Ryan... :)) Tatil öncesi prof yaparız, tatil dönüşü 1'er hafta ara ile yaklaşık 2 Toefl çakarız, gerekli olursa da son 7 Haziran Buept'ine gireriz belki Writing falan kalırsa, hem Prof'ta wiritingi geçemezsem, hem de Toefl'larda 22+ yapamazsam writingten en son çok heyecanlı bir Twe bekler bizi... Onda da inşallah biraz bol not verirler gerekirse... :)) Bence ben iki Toefl'dan birinde 79+ yaparım sanki bana öyle geliyor çünkü yıllar önce bile 73 yapmıştım daha Boğaziçi İngilizce'yi geçmeden önce... :)) Hatta belki direkt Toefl ile geçerim... :)) Öyle ya da böyle gelmem gerekiyor içeri kapıdan... :)) Üstteki programa uyacağım çünkü söz verdim tüm ahaliye... :))) Hatta 3 sözüm daha vardı onları da tek tek saydırmayın... :))) 2 ay biraz zorlamalıyım kendimi... :)) 2 ay da zahmete katlanamıyorsam hiç şirket mirket kurmayayım... :))

18 gün ayda olsa X 3 saat olsa X 2 ay olsa = 108 saat yapar, bu adamda İngilizce zaten B2+ ölçüyor yapay zeka... :) B2 bile ölçse olması lazım gibi... :)) 108 saat İngilizce çalışma ile de olmuyorsa çüş artık derim üstün zeka da var çünkü bu adamda... :))) 4 sınav beyler 108 saat yetmesi lazım... :)

Tamam beyler Esra da kabul etti, borç karşılığında istedim... Borç olmasa da olur abi dedi ama olsun borç olsun, kız kardeşime işe girdikten sonra 185$ ödemem lazım zaten öyle dedim... :)) İşe gireyim sana öderim dedim... Gerekirse ilk ay Öykü'nün harçlık bile bekler 1 ay belki... :)) Zaten verecektim her türlü Öykü'ye 200$ ya 385$ vermem lazım ya da gene direkt 185$ veya 200$ veririm anlaşırız... :))) Bu borcu takmam lazımdı beyler Esra'ya işimiz garanti gibi olsun diye... :))) İlk ay borcumu öderim ikinci ay harçlığı başlatırız işe girdikten sonra... :)) Bir daha aradım ve tamam dedi Esra... :)) İlk ay borcumuzu ödüyoruz ve Ege'nin harçlığı salıyoruz, ikinci ay Öykü'nün harçlıklar başlıyor inşallah bereketli iş müjdesi başladı mı..? :)) Bari ilk sınav ücretini Esra halletsin de ikincisi de pedere kalsın... Peder biraz rahatlar hiç olmazsa belki ihtiyaç kalmazsa, gerçi kalabilir ihtiyaç ama belki kalmaz... :)) Emekli adamcağız... :)) İngilizce yani Boğaziçi de geliyor, sertifkalar ve inşallah dolayısıyla iş de geliyor, hatta proje oyunu da geliyor inşallah böyle olursa... :) Bir taşta 3+1 = 4 kuş vuruyoruz inşallah sözümü tutarsam... +1 belki bir kaç ay gecikse de sıkıntı değil... Ocak'a kadar gelsin yeter ki... :)) Bir söz bize tam 4 kuş avlatıyor inşallah... :))) Haftada 30 saat işte aq... :) Satrançlar da olmalı ama o ekstra... :)) Bakalım son kuş da gelecek mi..? :))) Son kuş iş beyler... :)) Son kuşu da Mevla avlayacak zaten inşallah, aslında tüm kuşları o avlıyor... :)) Mevla aslında sever kuşları ama kuşlar böyle olursa avlar bence... :)) Siz de avlattırın isterseniz beyler Mevla'ya mantıklı bir kaç kuş..? Hele bilhassa maneviyatınız kuvvetliyse bence avlama ihtimali daha fazla... :)) Kıyamet kopmasından çok daha iyidir aq böylesi... :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba Dostlarım :))

 Merhaba dostlarım, Size haftada 7,5 saat 4 gün çalışacağımdan ve bunun da 3'er saati İngilizce olacağından bahsetmiştim... :) En azında...