Merhaba dostlarım,
Bugün günlerden 12 Mayıs 2026 ve saat 22.40... :) Birazdan Allah'ın izniyle 13 Mayıs günü başlayacak... :)
13-14-15-16-17 Mayıs tarihlerinde 5 gün boyunca oyunumu yapmalıyım... :)
18-19 Mayıs tarihlerinde de raporları yazmalı ve sunumları hazırlamalıyım 2 günde şipşak proje 2 için... :)
20 Mayıs'ta Proje 2'yi sunmalı ve 20-21 Mayıs'ta da Proje 1 raporları ve sunumu hazırlamalıyım... :)
Bu bölümden mezun olabilirsem bu dönem mükemmel olacak... :)
Bakalım 5 günde 1 oyun çıkartabilir miyim yani o kadar hızlı mıyım?
Pazar-pazartesi-salı günlerinin namazlarına durmalıyım arkadaşlar ve akşam virdlerini de tamamlamalıyım... :) Az sonra çarşamba günü başlar Allah'ın izniyle... :)
Son 2 gündür de yapamadık çünkü oyun falan hikaye oldu oyun işi... :)
Pazar günkü akşam virdini tamamladık... :) Yalnız balkon biraz serin oldu... İçeri girip biraz domatesli pilav yiyelim ve ardından da ya namazlara duralım ya da oyunumuzu yapalım... :)
Arkadaşlar 13 Mayıs gece 10.20 gibi yaklaşık tahminen oyunu yapmaya nihayet başladım... 4 günde tamamlar ve 5. günde de leaderboard ve reklamları ekleyip oyunu çıkartırım Allah'ın izniyle... :) Zaten bugünü saymazsak 3 günde tamamlarım oyunu dediğim gibi inşallah Mevla'nın yardımıyla... :)
114-115-116-117-118-119 nolu dersleri tamamladım... :) 162'de oyun tamamlanacak ve ardından da leaderboard ve reklam için 1 gün kadar uğraşacağım Allah'ın izniyle... :)
120. dersi de şimdi tamamladım... :)
Arkadaşlar düşündüm de bu gece 130. dersi tamamlamadan uyumak olmasın... :) Sabah 5.30'da bitirsem ve namazlara dursam 1 saat kadar da 6.30 da uyku için iyidir sanırım... :) Kalktıktan sonra da tam gaz devam inşallah, geceye kadar da 140'a gelmeliyim 1 günde. Ertesi gün de sabaha kadar 151 ve uyandıktan sonra da geceye kadar 162 ve finito yani 15 Mayıs bitip 16 Mayıs'a girerken oyun hazır olmalı, leaderboard ve reklam düzenlemeleri için, onları da kendim ekleyeceğim... :) Pause butonu da eklerim belki... :) Ufak tefek ekstralar yaparız, Ryan sever ekstraları zaten geçen oyuna baştan aşağı ekstralar yapmıştık... :) Bambaşka bir oyun olmuştu o yaptığımız ilk oyun... :)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder