Merhaba dostlarım,
Yeni havadisler var.
Size daha önceden de söylediğim gibi mikro bilgisayarımda 4 adet işletim sistemim mevcuttu... :) Bunlar Windows 11, Garuda Linux, Kali Linux ve Black Arch Linux şeklindeydiler... :) Yalnız dün sanki bir şey beni dürttü ve şu Black Arch'ı kaldırıp normal Arch kurayım dedim tekrardan... :)
Neyse dostlarım Arch'ı kurdum kurmasına ama kurarken disk participation'da sorun oldu... 4 işletim sistemini de sıfırlamasın mı? Oyunlar vs hepsi gittiler... Ama Allah'tan 3 Unity oyunumun son halleri ile Godot oyunumun da biraz daha önceki versiyonun yedekleri SSD'de vardı... :)
Şimdi sorun şu ki dostlarım, Godot'ta yaptığım oyunum 4 gün sonra yayınlanacak onun .aab uzantılı dosyası hem Google Drive'ımda hem de Google Play Console'da yüklü ama, bende o son oyun dosyası yok Godot için üretim dosyaları... :)
Ayrıca dostlarım tekrar Garuda Linux ile Kali Linux'ü de kurdum... :) Şimdi Kali'den yazıyorum... :) Black Arch'ı kullanması çok zordu o bakımdan ben de Blackarch'tan normal Arch'a geçeyim dedim... :)
Eğer dostlarım, o son .aab uzantılı dosyadan reverse engineering ile yani bir bakıma hacking tarzı yetenekler ile tüm çalışan kodları geri getirebilirsem, önce mikro bilgisayarıma bir Windows 11 atıp ardından da Ceyhun'un istediği Windows 11 oyun exe'sini oluşturacağım... :)
Daha işlerimiz çok dostlarım... Tarih çalışması sonraya kalacak gibi... :)
Sizleri sevmedeyim... Allah'a emanet olun... :)
UYGULAMA PROJESİ ÖNERİ FORMU
Projenin Adı |
Little Yellow Plane Mobil Oyun Projesi |
Geliştirme Ortamı |
||
Programlama Dili |
Veritabanı |
İşletim Sistemi |
GDScript (Godot) |
Silent Wolf |
Android, Windows ve Linux’te çalıştırılabilir olacak. |
Öğrenci |
||
Numarası |
Adı Soyadı |
|
222132008 |
Eray Mehmet Uluganer |
|
Proje Kapsamı, Detaylı Açıklama, Teslim Edilecekler |
Çok eğlenceli ve rahatlatıcı bir mobil oyun projesine önceki bir tarihte başlamış olup 2 ay içinde ekleyeceğim muhtemel yenilikler: 1) Leaderboard back-end servis yapılanmasını yapmak Silent Wolf ile sorunsuzca. 2) Oyuna mega hızlanma, hızlanma, yavaşlama ve mega yavaşlama balonları eklemek levellere göre ve komple kod yapısını tekrar revize ederek oluşturmak. 3) Bomba eklemek, patlama efekti ve sesi de eklemek. 4) Dinamik müzik ve ses efektleri eklemek. 5) Level 41 Those Beyond (Son Level)’e özgü yeni arka plan görselleri daha oluşturmak. 6) Level 41 Those Beyond (Son Level)’e özgü yeni bir gerilim sesi eklemek. 7) Oyunun ikonunu daha kaliteli yapmak. 8) Oyuna özgü görsel iyileştirmeler yapmak. 9) Oyunu hem Android, hem Windows hem de Linux için export alıp zip halinde okula teslim etmek. 10) Analiz, tasarım, gerçekleştirim ve sonuç raporlarını vaktinde teslim etmek. 11) Oyunun hem aplikasyonunu, hem kodlarını, hem son halinin Youtube linkini, hem de çok muhtemel Google Play linkini vaktinde teslim etmek. 12) Projeyi vaktinde sunmak.
|
Proje Aşamaları ve Önerilen Takvim Bilgisi |
||
Çalışma |
Planlanan Başlangıç Tarihi |
Planlanan Bitiş Tarihi |
Analiz Çalışması |
10.10.2025 |
24.10.2025 |
Tasarım Çalışması |
25.10.2025 |
05.11.2025 |
Gerçekleştirim Çalışması |
06.11.2025 |
25.11.2025 |
Test Çalışması (*) |
26.11.2025 |
03.12.2025 |
Danışman Teslimi (**) |
5.12.2025 |
5.12.2025 |
Projenin Sunumu (***) |
11-18-25/12/2025 |
11-18-25/12/2025 |
UYGULAMA konu başlıklarının, 5 EKİM 2025 tarihine kadar “PROJELER VE UYGULAMALAR” menüsüne tanımlanması ve UYGULAMA PROJESİ ÖNERİ FORMU’nun da sisteme yüklenmesi gerekmektir.
(*) Test çalışması, test planının kesinleştirilmesi, testin tamamlanması, raporun teslimini içermektedir.
(**) Danışmana projenin teslimi, belirtilen tarihler arasında muhakkak yapılacaktır.
(***) Proje sunumu, belirtilen tarihler arasında muhakkak yapılacaktır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder