30 Kasım 2022 Çarşamba

Ney

Tarih 30.11.2022

Gece saat 03:14 gibi bu satırları yazıyorum. Yarın yapmam gereken işler iğnemi olmak ve 2 kilo balık, 2 şer litrelik mısır özü yağı ve ayçiçeği yağı almak. Belki 2 litrelik kola da alırız. Sonrasında eve gelmek ve 1 saat kadar ney çalışmak. Sonrasında 3 saat kadar proje yazmak yüksek lisans için. Sonrasında akşam yemeği yemek ve 1 saat kadar kodlama yapmak ve zaman kalırsa ney okumaları ve çalışmalarına 1 saat kadar daha ayırmak..

Enstrümanı yeni öğreniyorum. İnternette çok güzel eğitim sitesi buldum. Ney kursum da var ama son 3 haftadır devam edemedim. Nasipse bu hafta istekliyim biraz çalışayım da tekrar gideyim...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....