14 Haziran 2022 Salı

Boğaz' a Nazır



Evet, saat gece 1:44 ve tarih de 14.06.2022, durumlara bakacak olursak af gelecek diyorlar... Kapsamı ne olacak? Herkes okuluna kayıt yapabilecek mi? Herkes kaldığı yerden devam edebilecek mi? Bekleyip göreceğiz... Onun haricinde projem yetişmedi ve dönemimi dondurdum ve Ocak 2023'e kadar vaktim olacak yüksek lisanstan mezun olmak için gibi. Bir iş görüşmesi yaptım, fakat en iyi okullarda okuduğum söylenip gene de işe alınmadım. Nedenleri de hem uzak, hem muhasebe işini pek sevmemem, hem de onlarla uzun süre çalışamayacak olmam sanırım... Ama gene de SMMM stajını yakmamam için son 30 günüm var. Bir yerle daha görüşeceğim gibi üniversite sınavlarından sonra.. Umarım şartlarda anlaşırız da haftada 3 gün staj yapıp, akşamları da online okuyabilirim. Tabi bunun için Boğaziçi'ne dönmeyip, üniversite sınavlarıyla Ahmet Yesevi Üniversitesi Uzaktan Eğitim Bilgisayar Mühendisliği'ni kazanmam gerek... Aslında bir yanım bırak yeni üniversiteyi diyor, dön Boğaziçi'ne, ama son aftan yararlanamadık. İngilizce Yeterlilik sınavını tekrar geçmemiz istendi. Ben de yazmadan geçip, okuma ve dinlemeden kalınca kayıt yaptıramadım. Eğer kaydımız direkt yapılsa belki ben de dönebilmeyi daha çok isterdim fakat hem bir sürünceme...

Bu hayat biraz zor dostum; hep bir engeller, problemler, sorunlar, sorumluluklar ve görevler var. Fakat tüm bu zorluklara rağmen hayat çok güzel... Umarım her yeni başlayan gün insanları hayallerine bir adım daha yaklaştırır.

Sevgiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba 6 Ekim

 Merhaba dostlarım, 6 Ekim 2024 Pazar gününe girmiş bulunmaktayız... Yaklaşık 25 dakikadır C++ çalışıyordum. Oyun işinde acele etmeyeceğiz.....